Компанія 4K піклується про своїх покупців і в разі якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші.
Категорії товару, що можна повернути або обміняти: телевізори, саундбари, кронштейни, HDMI кабелі, портативні колонки.
Обмін товару або повернення грошей здійснюється протягом 14 днів після покупки.
Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець має право:
- обміняти товар належної якості (без механічних пошкоджень);
- повернути товар неналежної якості (механічні пошкодження, що виникли під час транспортування або через недбале поводження з вантажем працівниками пошти; заводські дефекти товару) та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар з відділення Нової пошти.
Який товар підлягає обміну:
- товар, що не був механічно пошкоджений;
- товар в оригінальному пакуванні;
- товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Товар неналежної якості, що НЕ підлягає обміну та поверненню — товар, що був механічно пошкоджений покупцем.
Умови оплати доставки при поверненні:
- у разі повернення товару належної якості і відправлення покупцеві нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається;
- при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця;
- якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку в обидві сторони оплачує продавець.
Процедура повернення товару неналежної якості:
- зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Додатково:
- Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
- Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.
- Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти.
- Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли продукт був неналежної якості. Якщо товар належної якості, то всі витрати несе покупець.
- У разі виявлення пошкодження товару при його огляді у відділенні Нової Пошти обов'язково складається відповідний Акт і про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.
Адреси для повернення:
с. Липини, відділення "Нова Пошта" №3
м. Луцьк, вул. Винниченка 25